Meram Rehberlik ve Araştırma Merkezi, 2023-2024 Eğitim ve Öğretim Yılı Sene Başı Merkez Komisyon Toplantısını: Kurum Müdürümüz Latif OĞUR başkanlığında aşağıda bulunan gündem maddelerini görüşmek üzere toplandı. Eğitim ve öğretim yılı boyunca işbirliği ve koordinasyonun her alanda sağlanması, yapılacak çalışmaların önleyici tedbirlerin daima göz önünde bulundurularak, kuruma müracaat eden bireylerin; bilişsel, duyuşsal, psikomotor ve sosyal alanda bireylerin menfaatine olabilecek usul ve esaslara göre öğrenci kişilik hizmetleri kapsamında yöntem ve tekniklerin işe koşulacağı perspektifiyle verimli bir toplantı gerçekleştirildi.
|
T.C. |
|||||
MERAM KAYMAKAMLIĞI |
||||||
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
|
|||||
Meram Rehberlik ve Araştırma Merkezi |
|
|||||
MERAM REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ, MERKEZ KOMİSYON TOPLANTI PLANI |
Kurum Kodu |
175064 |
||||
Sayfa No |
1/1 |
|||||
TOPLANTI BİLGİLERİ |
|
|||||
Toplantının Adı |
Meram R.A.M 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılı Senebaşı Merkez Komisyon Toplantısı |
|
||||
Toplantının Konusu |
Değerlendirme, Planlama ve Eşgüdüm |
|
||||
Toplantının Tarihi ve Saati |
15.09.2023 Tarih, Saat 14.00
|
|
||||
Toplantının Yeri |
Meram R.A.M Toplantı Salonu |
|
||||
Toplantının Katılımcıları |
Meram Rehberlik ve Araştırma Merkezi Özel Eğitim ile Rehberlik Hizmetleri Bölümü Öğretmenleri |
|
||||
Toplantının Yöneticisi |
Merkez Müdürü ve Merkez Müdürü a.Merkez Müdür Yardımcısı |
|
||||
|
|
TOPLANTI GÜNDEM MADDELERİ
|
|
|||
|
1) Açılış ve yoklama, 2) Rehberlik Hizmetleri bölüm çalışmalarının planlanması, 3) Özel Eğitim Hizmetleri bölüm çalışmalarının planlanması, a) İncelemelerde güncel rapor ibrazının görüşülmesi, 4) Bölümlerdeki işleyiş ile ilgili görevlendirilmelerin yapılması (Özel Eğitim Bölümü İle Rehberlik Hizmetleri Bölümünde görevlendilenler, Fizyoterapist, Testör, rapor teslimi ve randevu verme; görevlendirilen öğretmenlerimizin belirlenmesi) 5) Kurumumuzun yürütmüş olduğu proje, araştırma ve diğer çalışmaların değerlendirilip, 2023-2024 Eğitim ve Öğretim yılında yapılacak çalışmaların belirlenmesi, 6) Yönetim Bölümü çalışmaları: ÖE Bölümü ile rehberlik ve Psikolojik Hizmetleri Bölümü Yıllık Çalışma Planlarının görüşülmesi, 7) Merkez Kurul ve Komisyonların oluşturulması, 8) Personel devam-devamsızlık ile çalışma saatleri ve izin durumunun görüşülmesi, 9) Araştırma, destek hizmetleri, sunum, izleme ve değerlendirme ile okul ziyaretlerinin görüşülmesi, 10) Kurum; çay, şeker, su vb durumlarının görüşülmesi, 11) Dilek ve temenniler, 12) Kapanış.
|
|
||||
|
|
|
|